20.12.23

W Namysłowie quest o przyrodzie Ci opowie

Co gwarancją przygód jest? Niewątpliwie jest to quest!

Cały czas przekonują się o tym uczniowie Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie, którzy z zafascynowaniem oraz ogromnym zaangażowaniem rozwiązują zagadki na trasie nowego questu Wyprawa w Namysłowie, która o przyrodzie opowie. Każda z nich budzi wiele emocji, a jej rozwiązanie to podwójna radość. Czy to ta odpowiedź? Czy kratki się zgadzają? Jakie będzie końcowe hasło? Gdzie ten skarb? Co będzie w środku? – Pytań jest wiele, ale dzięki temu nikt się nie nudzi. I o to chodzi!

Nauka poprzez zabawę to doskonały pomysł na uatrakcyjnienie lekcji, a wiedza zdobyta w ten sposób jest zapamiętana na dłużej. Każdy quest można rozwiązać z ulotką i większość z aplikacją Questy – Wyprawy Odkrywców zainstalowaną w telefonie. Lekcja z telefonem w ręku?  Brzmi ciekawie, a dla uczniów wręcz „epicko” czy „zacnie”, cytując ich język.

Zapraszamy na fotorelację z kolejnych wypraw po skarb. Młodsza młodzież zgłębiła tajniki przyrody, dobrze się bawiła, zintegrowała i, co najważniejsze, dotarła do skarbu! Jeszcze tylko odbicie pieczęci na ulotce, ręce, czole i… naklejka „Odkrywcy skarbu”. Ona cieszy tak samo jak skarb!

A co jeszcze może motywować uczniów? Oczywiście odznaki! Za określną ilość ukończonych questów można zdobywać odznaki, o których więcej można poczytać na stronie: https://questy.org.pl/odznaka

Questy to idealne narzędzie edukacyjne, do wykorzystania podczas codziennej pracy z dziećmi czy też młodzieżą. Sprawdzą się one idealnie także o południu czy w weekendy, kiedy brak pomysłu na zajęcie czasu! Wedy z pomocą przychodzi właśnie quest.

W okolicy Namysłowa takich gier terenowych jest kilka, a w całym województwie opolskim ich ilość wynosi 28. Ten, który wybrali uczniowie namysłowskich szkół znajduje się tutaj.

Pamiętajcie, aby każdą trasę ukończoną z ulotką dodać do grona zalogowanych, wpisując przy danym quescie hasło i kod (podane w opisie danej gry).

Wspieraj nas
inna kwota
wpłacam